Aquest dimarts 16 d’octubre al Saló de Plens de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, amb la presencia de l’alcaldessa senyora Neus Lloveras i la regidora d’esports senyora Blanca Albà, s’ha fet l’acte de reconeixement a tots els participants de la comarca a l’onzena edició dels Jocs Special Olympics 2018, que enguany han tingut lloc a Andorra i la Seu d’Urgell.
A la competició han participat 1.500 esportistes de 15 països diferents que han participat en 14 disciplines, el Club Esportiu Alfa Tegar ha participat amb 32 esportistes, aconseguint les següents medalles: PETANCA 1 medalla bronze i una de plata, HANDBOL 1 medalla d’or, FUTBOL SALA quart classificat, ATLETISME 2 medalles d’or, 8 de plata i 4 de bronze.

16-10-2018 – RECEPCIÓ AL SALÓ DE PLENS DE L’AJUNTAMENT DE VNG