20-5-2016 – Vilanova i la Geltrú

CAMPIONATS DE CATALUNYA DE L’ACELL  –  COL·LABORA SPECIAL OLYMPICS CATALUNYA

Diumenge 29 de maig de 2016 Vilanova i la Geltrú va acollir tres Campionats de Catalunya per a persones amb discapacitats diverses, en les disciplines esportives de bàsquet, gimnàstica i tennis, organitzat per la Federació ACELL, en col·laboració amb Special Olympics Catalunya, l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i Club Esportiu Fons Vilanova. Van participar 550 esportistes procedents d’una cinquantena de clubs i entitats de tota Catalunya, així com de tres equips de bàsquet procedents de València, Andorra i Sardenya (Itàlia). La competició de Gimnàstica, es va celebrar al Pavelló Municipal de Les Casernes. El campionat de Tennis a les pistes del Club Tennis Vilanova. Les instal·lacions del CEM Isaac Gálvez i Pavelló Municipal de Les Casernes, van ser la seu dels partits del campionat de bàsquet. A banda de les competicions, es van organitzar un seguit d’activitats lúdiques, obertes a la participació de tothom, a l’exterior del CEM Isaac Gálvez. Amb l’abnegada i importantíssima col·laboració de més de 80 voluntàries i voluntaris.

Memòria anual 2016 de Special Olympics – Catalunya

Memòria anual 2016 de Special Olympics – Espanya