Foto de grup de tots els membres del Club Esportiu Alfa Tegar

L’alcalde de la ciutat i el regidor d’Esports han agraït el seu esforç per dur el nom de la ciutat a dalt de tot i els han entregat una medalla.

L’alcalde Vilanova i la Geltrú, Joan Ignasi Elena, i el regidor d’Esports, Salvador Becerra, han rebut aquesta tarda els membres del Club Esportiu Alfa Tegar que van participar a la primera edició del ‘Meeting Internacional Special Olympics’, celebrat a Figueres del 22 al 24 d’octubre.

L’alcalde ha felicitat a tots i totes les esportistes i ha destacat la importància de l’esport, ja que “practicar-lo és sinònim de salut, companyerisme i superació”. A més Elena ha agraït que portessin el nom de la ciutat a dalt de tot del podi i ha afirmat que “com alcalde de VNG em sento molt orgullós de tots vosaltres”.

Per la seva banda, Becerra ha explicat que abans d’anar al campionat “els vam insistir en que sobretot s’ho havien de passar bé” i els ha felicitat per aconseguir-ho i, a més, ser el club amb més medalles.

Entrega medalla Alfa TegarAl final de la recepció, Elena ha lliurat una medalla a cadascun dels 34 esportistes del club vilanoví, que van tenir una gran actuació aconseguint un total de 40 medalles; 19 d’or, 9 d’argent i 12 de bronze. A més, durant l’acte, un dels esportistes ha llegit un manifest en el qual es remarcava el seu esforç per portar el nom de la ciutat a dalt de tot i la diversió que senten fent esport.

Aquest encontre internacional, que va comptar amb la participació d’un total de 1.300 esportistes d’arreu de Catalunya i del món, pretenia commemorar el desè aniversari de la celebració dels ‘Special Olympics’ a la capital de l’Alt Empordà.

9-11-2010 Recepció als esportistes del Club Alfa Tegar participants als Especial Olympics